Dela

Tipsa en kompis
Dela på Facebook Dela på LinkedIn

Trafik och infrastruktur

Här finns svaren på de vanligaste frågorna som kommer till kommunen. Hittar du inte svaret på din fråga här så kan du även kontakta kommunens kundtjänst som hjälper dig med ditt ärende.


Hur gör jag en felanmälan?
Är det någonting som inte fungerar, från att gatubelysningen inte fungerar till att gräset inte blivit klippt eller ett hål i gatan så kan ni använda vår e-tjänst för felanmälan eller ringa kommunens kundtjänst på 046-73 90 00.

Vad kan jag göra om en bil har stått övergiven på gatan en längre tid?
Kontakta kundtjänst på 046-73 90 00 eller kontakt@kavlinge.se med uppgifter om fordonet och var det står.

Vad är sommarbussen och när går den?
Busslinjen är ett samarbetsprojekt mellan Kävlinge kommun, Skånetrafiken och Nobina. Syftet är att främja intresset för och öka tillgången till kollektivtrafiken inom kommunen under sommartid. Sommarbussen binder samman kommunens större orterna med stranden. Från den 17 juni till den 18 augusti trafikerar Sommarbussen (linje 120) kommunens vägar. Du finner avgångstiderna på Skånetrafikens hemsida.


Uppdaterad 2018-05-31

 

E-post
kontakt@kavlinge.se

Telefonnummer
046-73 90 00

Organisationsnummer: 21 20 00 1058

 

Postadress
Kävlinge kommun
Verksamhetens namn
244 80 Kävlinge

Besöksadress
Kullagatan 2, Kävlinge

 

Öppettider
Måndag 08.00 - 16.30
Tisdag 08.00 - 17.00
Onsdag 08.00 - 16.30
Torsdag 08.00 - 16.30
Fredag 08.00 - 15.00

FÖLJ OSS I SOCIALA MEDIER